torsdag 11 januari 2007

Självförvållad skada. Status: akut ågrensk

"Shoot him. He has suffered enough"



oy, sicken player man är! Igår hade nämligen ölen ingen som helst chans mot mitt intensivt rasande ursinnes nedbrytande charm. Vilket med andra ord innebär att min skalle i skrivande stund känns som en blöt svamp som försöker stånga insidan av en Dyckert-fabrik. Iajjj!



Skratta inte, vi har lektion idag. Men feck me om jag orkar gå på den bara för att kryssa av hur många gånger en viss kryddig summa nämns. Prioriteringen för dagen är...


Sömn


Mat


Kallduscha och dricka Treo (recipe for success dagen efter kvällen före...testa!)

Siffran efter fem med rätt person (du vet vem du är) skulle ju förstås vara trevligt

Kramas med grannarna framför teven - känner mig sjukt sällskapssjuk

Bakis-gymma ikväll (inte nu för bövelen, just nu orkar jag nätt och jämnt lyfta skallen från kudden)

Hitta glädjen för studierna igen, som tappades för någon vecka sedan

Nämnde jag sömn och mat?



Säg gunatt. Nu måste gammgubben sova igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag laddar min AK4 för en snabb avlivning...

Anonym sa...

Tappade du studieglädjen för ett par veckor sedan?? Du är ju för sjutton värre än mig!