fredag 12 januari 2007

Dagens ofrivilliga citat.

1. Hanna lyckades få till det när hon efter maten sade:
- Ja, jag sväljer allt som är flytande!

2. Och så en anonym en. En tjej frågade en kille vad han skulle träna på gymmet, och fick svaret:
- Raggningsrepliker, undanflykter och hur man säger "barnet är inte mitt" på 15 olika språk.

3. Vickan är för skön! Utan att riktigt tänka på det själv serverar hon undertecknad dagens citat bara så där. Dagen efter världens förmodligen mest ihärdiga baksmälla står hon vid diskbänken och säger i ett och samma andetag:
- Jag ska faktiskt ta det lugnt idag, vill-du-ha-en-öl?

Ha! Kolla in det här så får ni se hur illa det var med baksmällan igår också:

http://www.youtube.com/watch?v=5F62XUVhAZs

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm, jag kan ha en aning om var det anonyma citatet kom ifrån... men jag hänvisar till källskyddet och avslöjar inget!