söndag 28 januari 2007

Kortis.

Jag fick ett test skickat till mig av en av grannbloggarna. Brukar sällan göra dylika test, och kanske fick jag en påminnelse om varför nu... testet handlade om att jag skulle få reda på om jag tänkte kvinnligt eller manligt. Svaret:

Your Brain is 80% Female, 20% Male

Your brain leans female
You think with your heart, not your head
Sweet and considerate, you are a giver
But you're tough enough not to let anyone take advantage of you!

http://www.blogthings.com/whatgenderisyourbrainquiz/

...what...the...f***

Enligt uppgift klådde jag därmed Rickard med 13 procent. Återigen, alltså...what...the...

5 kommentarer:

Mr. Magritte sa...

what´s anal today AND tomorrow? The backdoor beauty next door! :)

Anonym sa...

haha med en smak av seger för alphahanen alltså MIG

Mr. Magritte sa...

Om du betänker vilket sällskap du är alfahanne för, så kanske du inser att dina möjligheter till hybris är begränsade :)

Nej, du är för liten! sa...

Haha jag har tydligen 66% manlig hjärna....feel defeated!

Anonym sa...

47/53. Kanske därför jag brukar vara så förvirrad ;)