torsdag 25 januari 2007

Ha!

Little Britain-snubbarna är fan skönt jävla bra i mina ögon. Eller så har de lika kass humor som jag. Som ett exempel på min vanligtvis långsökta humor så tar jag för jämförelses skull något som skedde i dag under bullfrossandet (sker vanligtvis efter det så kallade bullbaket, men tjejerna kunde inte hålla sig som vanligt). En av de granna grannarna tittar till åt mitt håll och sedan bort igen. Min kommentar blir omgående att självgott flinande bräka: "Du lär dig snabbt! Jag är bäst i små doser!"



Ting-Tong the Thai-Bride: You said we would stay in a hotel!

Dudley: Well, it´s like a hotel. But...smaller. And on wheels.

Måste ses för att uppskattas fullt ut. Så se skiten nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nejje, inte Ting-Tong. Det ska vara datatanten...eller flöjtsnubben...

Mr. Magritte sa...

flöjtsnubben var väl bara med i första säsongen och inget mer? och datatanten är ju bara en ständigt återkommande catch phrase och en hostning. vad fgäller catch phrases så funkar rullstolsmongots version bättre än den!