lördag 3 februari 2007

Kontraster är viktigt när man skriver, sa en av mina lärare...

...så därför följer jag upp det förra inlägget om glädje och lycka med en nyligen inträffad msn-diskussion, som så ofta och lätt spårar ur...tema uttråkade msn-are som halkar in på fel ämnen. en vardagsdiskussion om tvättstugor och diskningar resulterade i det här, som exempel. Min vän Carl Vilhelm får stå ut med mycket från mitt håll ibland, ska tilläggas. Håll någon vuxen i handen nu, barn.
...

Johnny säger:
så...nu överger vi det ämnet. för jag tror inte att jag kan göra det så värst mycket roligare än så...


Calle säger:
nej precis, helt sant


Johnny säger:
berätta något kul nu då


Calle säger:
jag diskar, det är kul


Johnny säger:
fett kul.

Johnny säger:
go on, bitch! work that frying pan! yesss, lather it up with foam, yesss...

Johnny säger:
now use the dish brush on it like it´s been a bad frying pan. yeeeeeessss!!!


Calle säger:
hehe, tyvärr är stekpannan redan diskad


Johnny säger:
feck.


Calle säger:
men har lite porslin som reserv


Johnny säger:
där förstördes den fantasin.
tack för den

Calle säger:
funkar inte porslin?


Johnny säger:
nej, det är fett osexigt. en stekpanna kan man koppla till hetta och eld - porslin kan man bara koppla till mormors kaffebjudningar...


Johnny säger:
kanske funkar för dig, men inte för mig.
för jag är inte någon pervers typ som tänder på porslin. nej, riktiga doningar ska det vara. stekpannor och kastruller. DET är sexigt, det!

Calle säger:
okej...men det får bli nästa gång dårå


Johnny säger:
bäst det.
köp en webcam till det, så jag får se stekpannan in action, och från olika vinklar när du skrubbar med diskborsten så teflonet ryker.

Calle säger:
låter som en plan


Johnny säger:
och sedan när du är klar med den, ger du den en bitch slap, spottar på den och slänger den i diskstället och bara går därifrån och lämnar dörren öppen. ååååååååååååh vad sexigt!


Johnny säger:
det är kärlek, det...
på så många plan

Calle säger:
javisst! helt klart är det


Johnny säger:
excuse me, i just came in my pants.

Johnny säger:
"notan, tack"