söndag 4 mars 2007

Nej, nu flyttar jag fanimig. Adjö allesamman!

Ledsen att det kommer ut på det här sättet, men jag flyttar härifrån här och nu. Tack till alla mina vänner för den tid som varit. Det här blir mitt flyttkort.

Just ja, jag kanske är otydlig. Det här rör sig om en flytt från en bloggsida till en annan, så det är bara min blogg som flyttas. Jag rör mig inte, utan sitter kvar i min bloggarstol i Sundsvalls centrala del.

Jag har ett liknande färgschema på den nya sidan till att börja med, så att ni känner igen er. Och den här sidan får ligga kvar statisk framöver, så att ingen behöver missa informationen om flytten. Alla nya inlägg kommer hamna på den nya sidan.

Den nya adressen är för säkerhets skull snarlik den här. Allt för er bekvämlighet. Det återstår emellertid en del putsningar på den nya sidan - utseendemässigt är den i sin linda:

http://horseheadedfleshwizard.blogg.se/

Vi ses där!

Inga kommentarer: