lördag 3 mars 2007

Hangarounds or: the usual suspects.

Jag kanske måste börja variera mitt umgänge lite mer.

En pojkjagande östersundare som får något rovdjursaktigt i blicken så fort hon blir något berusad, en förvånansvärt gay stockholmare (för att vara straight), en hallänning (need I say more), en skånsk lesbisk yngling med enorma bröstfetischer och en überdominant kvinnlig stockholmare är kanske inte en så värst bra blandning för mig och mitt mentala välbefinnande - om jag nu ska våga hoppas på att få behålla mitt stilla sinne och tidigare så goda smak vad gäller kvinnor och potentiella mödrar till mina barn. För självklart är det ju så att jag någon gång skulle vilja sprida mina enormt superba och klädsamt ödmjuka gener vidare.

Kanske har jag redan handikappats på den front som rör besinning och försiktigt urval för lämpliga partners in horizontal crimes. Men det är en svårlöst fråga, som bäst hanteras i andra forum. Jag vill bara säga det, att jag trots allt och lik förbannat inte kan tänka mig ett bättre umgänge än det ovan nämnda. Även om jag på sistone har varit en aning tungsint och svårtolkad. Och tack för att ni lägger er i och försöker dra i fetingbromsen, även om ni drog de värsta slutsatserna i onödan. Att ni bryr er är det viktigaste.

PS. Som bubblare (snarare återkommande favorit egentligen eftersom du var den jag lärde känna allra först här i Sundsvall) på listan ska också nämnas den soft coola och alltigenom grymma ume´-bon i mitt hjärta - fröken etelävuori...eller om det nu var etelävouri det stavas som. Lös koden, vinn en diskning av undertecknad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har löst koden:) hihi.

Anonym sa...

Jaså, så det är henne du har ärvt ditt stora bröstavund från? ;)