tisdag 30 mars 2010

Sällskapssjuk

Jupp, så är det. Med den känslan följer överskottsenergi.

Så i dag har jag...

Köpt en liten gåva till en vän (som får vänta med att få den, eftersom hon åker till Sälen = övergiven).

Köpt säsong ett av 30 Rock, som får hålla mig sällskap i väntan på säsong två av Breaking Bad.

Sorterat räkningar, kontrakt och övriga papper till plastfickor och lagt i en pärm jag köpte för ändamålet. Skönt att få lite ordning på högen, nu när de vuxit ur lådan.

Hämtat ut ett paket på posten. Det följde med bubbelplast, så jag hade något att leka med ett tag.

Funderat på framtiden. Men det var inget roligt, så det slutade jag med efter ett litet tag.

En lustig paradox är att mitt i allt det här, kände jag av torgskräcken när jag gick runt i Sundbybergs centrum.

Jaaanääe, lite mer 30 Rock kanske. Innan jag får för mig att städa.

Inga kommentarer: