onsdag 7 oktober 2009

The man in black, brought to you by The bearded one



I dag har jag jobbat. Blev uppringd igår, med förfrågan om jag kunde rycka in. Kunde dock bara tacka ja till tre av dem, eftersom jag drar till Norrköping i morgon och blir borta över helgen.

I alla fall, Först fanns INGET att göra. Visade sig att jag åkt till Falun, enbart för att göra EN Kultur-sida. Naturligtvis får man då besked om att den inte kan göras förrän framåt klockan 14, varpå Torget-Jonas frågar:

"Känns det inte bra att ha klivit upp så här tidigt nu, då?"

Haha, jo, väldigt bra. Usch. Men jag kunde förproducera lite i alla fall. Sedan blev det plötsligt lite material klart till några sidor i Del 2-bilagan. Därefter kunde jag göra Kultur-sidan.

Sista grejen jag gjorde var ett kärt pyssel. Tog god tid på mig med att frilägga en bild av Johnny Cash... bara för att sedan använda den i närmast frimärkesstorlek! Men är det Cash, så är det. Slänger in den här, så får han lite större utrymme på bloggen i alla fall. Det är han värd, tycker jag.

Hmm, ok, håret blev väl inte så jäkla perfekt ändå, ser jag. Men, men.

Inga kommentarer: