tisdag 8 december 2009

Ursäkta frånvaron

Jag har låtit Twitter ta över den här veckan, till förmån för bloggandet.

Tur då, att jag lagt in Twitter-applikationen här vid sidan av! Där kan ni läsa lite annat av mig istället. Kommer några inlägg här framöver.

En smidig grej bloggen låter mig göra, är även att skapa en länk på varje inlägg jag gör till Twitter. Så de som läser mig där, kan också komma in på bloggen och läsa inläggen.

Hmm, ni kanske borde skaffa Twitter? :)

Jag heter MisterPlan där. Seså, seså!



4 kommentarer:

"Pyret" sa...

Ja det kankse jag borde! Är det kul det där twitter! ;)

Mr. Magritte sa...

Jovars. En del konstiga människor, bara. Men det finns ju undantag :)

Frida sa...

Jag var tvungen att skaffa Twitter i tisdags. Måste säga att det känns som världens onödigaste påfund. Fattar inte riktigt vad man har det till...

Mr. Magritte sa...

Tja, jag använder det inte när jag jobbar. Tycker det är knäppt att det ÄR vissa folks jobb att twittra. Men när jag inte jobbar, är det ett kul tidsfördriv.

Efter enorm skepsis, som fortfarande inte lagt sig, finner jag nu att det är en viss utmaning att begränsa det man vill kommunicera till bara 140 tecken.