måndag 30 mars 2009

Lovefool

Ett personligt riktat inlägg.

Fridas (http://fridafunderingar.blogg.se) skönhet har vållat henne besvär när hon nu uppenbarligen har en lite väl obehaglig beundrare i hasorna. Lappar dyker upp lite här och var. Senast en med text på från Cardigans låt Lovefool (passande val av token får jag lov att säga!) När jag nu läser DN och ser en notis där börjar jag nästan undra om hon inte varit i Helsingfors på sistone.

Någon annonserar nämligen på en helsida i Helsingin Sanomat nu, angående ett möte på restaurang Mecca den 21 februari.

"... och jag har aldrig skådat något så vackert som Dina ögon ... Ditt ansikte ... och Ditt blonda hår som Du bar i en hästsvans".

Annonsören ska uppenbarligen ha stirrat på kvinnan hela kvällen utan att våga sig fram.

Annonsen, i söndagsupplagan kostar drygt 218 000 kronor. Så om det ÄR din stalker, Frida... slå till för bövelen! Du har hittat en riking mitt i finanskrisen!

Men snabba dig, för känner jag Hanna rätt är hon redan halvvägs till hyllan med
hårfärg på närmaste H&M :P